Nog 7 nachtjes slapen

De klok tikt aardig door en nog maar een week te gaan.

Laughing

Het meetlint van de Gamma die aangeeft hoeveel nachtjes er nog resten is bijna aan zijn eind. Nog maar heel even wachten. Bij de meeste beginnen de kriebels in hun buik al aardig te overheersen.

Morgen hebben Koen, Daan en Marloes hun laatste toets en begint hun vakantie al. Ondertussen zijn alle benodigde papieren uitgeprint en zijn de vouchers voor de hotels en autohuur ook in ons bezit. Bijna alles is er klaar voor. De koffers nu alleen vullen met de benodigde kleding voor de komende tijd en zondag alle beestjes naar hun logeeradres brengen.

Anouk heeft vanavond bepaald dat zij in ieder geval bij het raampje wil zitten in het vliegtuig, Marloes ook. Daan wil vanwege zijn lange stelten toch maar liever aan het gangpad zitten. Het is te hopen dat die wensen allemaal kunnen worden ingewilligd bij het inchecken. Ik hoop dat de vlucht niet helemaal vol is en dat er plekken overblijven, zodat we ruim kunnen zitten.

Nog 7 nachtjes slapen.........

Remco

Hoi Rick, Liza, Koen, Daan, Marloes en Anouk,

Nogmaals een hele mooie vakantie en heel veel plezier toegewenst tijdens dit grote avontuur. Ik zal de website zoveel mogelijk blijven volgen alhoewel ik denk dat we tijdens onze vakantie in Pula geen internet hebben.

Ik ben benieuwd naar jullie belevenissen
Rick, probeer het LLZ maar even helemaal te vergeten.

Vrolijke groeten,
Remco

Cecile

Een hele goede reis morgen!!!! Veel plezier en geniet ervan. We gaan jullie volgen.
XXX Cecile, Annika en Roos.