Dag 15 - Yonderhill naar Somes Sound View Campground

Na een gezellig avondje in de tent en een regenachtige nacht werd volgende ochtend alweer snel de tent afgebouwd en tussendoor werd er even ontbeten. Alleen de buitentent was nat van de regenbui van de vorige avond en de nacht. Toen alles ingepakt was werd de auto ingeladen en waren we klaar om te gaan. We waren blij toen we de camping af konden, omdat we allemaal niet tevreden waren over de camping.

We reden de weg op met een 2 ½ uur durende rit voor ons. De rit viel best wel mee en we waren al snel bij de Walmart en daar hadden we alvast een paar boodschappen gedaan omdat we niet wisten wat voor vuurplaatsje we zouden hebben voor het eten dus nadat we de Walmart uitwaren, zijn we doorgereden naar de camping. Daar hebben we de tent snel opgezet en zijn we naar Bar Harbor gereden om kaartjes te kopen voor het Whale en Puffin watchen dat we de volgende ochtend zouden willen doen. Toen we bij de kaartverkoop aankwamen, werd bekend dat de tour van vandaag gecanceled was en dat al de kaartjes voor vandaag verplaatst werden naar die van vrijdag en dus was de boot al vol. We konden dus pas zaterdag mee en dat zou niet goed uitkomen met de planning. Liza was teleurgesteld omdat zij dit zo graag wilde... Dus we zijn weer naar de Walmart gereden voor wat eten en daarna weer terug naar de camping. Onderweg zijn we nog even gestopt om wat hout te kopen.

Bij de Walmart hebben we een vliegentent gekocht die we hebben opgezet en toen vuurtje aangemaakt en toen hebben we lekker gegeten en nu nog een paar potjes pesten en dan strakjes ons bedje in.