Dag 12 - Crawford Notch

De meeste van ons hebben vandaag heerlijk uitgeslapen, behalve Rick, die zat 's morgens lekker in het zonnetje aan de waterkant van de rivier bij de kampeerplaats. Na het ontbijt hebben we eerst gedouched. Vandaag staat de Outlet in North Conway op het programma. Waar we nu zijn betaal je namelijk geen belasting. Daar aangekomen zijn we eerst de Adidas store in geweest. Anouk moest daar iets kopen, en dat is gelukt. We hebben wat gegeten en Marloes heeft ook nog iets gekocht en uiteraard de aanschaf van nieuwe bakspullen mocht ook niet ontbreken. Op de heenweg naar de Outlet zagen we nog een aantal stoeltjesliften, dit gebied is in de winter een wintersport gebied. We besloten hier naar toe te rijden, we hadden nog wat tijd over, het was nog te vroeg voor het avondeten. Bij de stoeltjesliften aangekomen, bleek dat dit in de zomer een attractiepark is. Je kan met de stoeltjesliften omhoog, maar ook bijvoorbeeld met een rodelbaan naar beneden. Een attractiepark betekent dus ook attractiepark prijzen. Dit vonden we een beetje te veel van het goede, temeer omdat het park nog iets meer dan een uur open was. Dus omgekeerd en een lekker ijsje gegeten. Daarna was het tijd om wat te eten. Onderweg hadden we een restaurantje gezien en daar zijn we naar toe gereden. Daar konden we allerlei vlees van de BBQ bestellen. Een leuk moment waren de gezichten dan Anouk, Daan en Liza. Zij hadden de beefribs besteld. Dat zijn spareribs, maar dan van een rund. Die zijn groot.... Maar wel erg lekker. Na het eten nog even een paar bundels hout gehaald en naar de camping gereden waar we weer een mooi kampvuur gemaakt hebben. Straks lekker slapen om uitgerust naar de volgende camping te rijden.