Dag 13 Yogibeer camping in Maine

Vandaag gaan we weer op pad. Na alles te hebben afgebroken (dit gaat in een steeds rapper tempo), laden we het karretje vol en brengen de spullen naar de auto. Jammer dat we hier al weg moeten, we hadden ons hier nog best een paar dagen kunnen vermaken.

O ja voor ik het vergeet te vertellen.....

Vanmorgen bij het ontbijt kwamen we er achter dat er 'iemand' al van een appeltje en een paar boterhammetjes gegeten had. Dit bleek een chipmunck gedaan te hebben vanacht. Ook tijdens het ontbijt probeerde deze hier en daar wat mee te knabbelen. we hadden het appeltje waar al van gegeten was op de grond in de voortent gezet. Grappig gezicht hoe zo'n klein wezentje lekker zit te peuzelen.

Tijdens onze rit rijden we alweer de 6e staat in die we in deze trip doorkruizen, Maine. We verblijven 2 nachten op een Yogibear camping, zodat we morgen een'Moose tour' kunnen doen. De camping is niet zo fantastisch, we hadden eerst een kleine plek, maar hebben deze omgeruild naar een wat grotere. Nadat de tent is opgezet gaan de Kids even lekker een plons nemen in het zwembad.

Op naar morgen! Dat wordt VROEG opstaan!