Dag 3: Waterpark CamelBeach

Na een lekker ontbijtje hebben we alle spullen in de auto geladen en was het tijd om verder te gaan. Vandaag staat Camelbeach op het programma: een waterpark in de buurt van Tannersville. Wauw! Een super groot terrein met allerlei waterglijbanen. We zetten de auto op de parkeerplaats en stappen samen met een groep gemakzuchtige Amerikanen in een busje dat ons naar de ingang brengt. Het was namelijk hooguit 3 minuten lopen. Maar, ja, je kunt je maar beter gelijk aanpassen. Eenmaal binnen snel in de zwemkleding geklommen en een plekje gezocht. Ze hebben hier geen veldjes waar je kunt zitten, alleen maar stoelen. De kinderen vlogen uit en Rick en ik hebben heerlijk op het terras om ons heen zitten kijken. Toen de kinderen even kwamen rusten, konden Rick en ik samen met de kabelbaan naar boven. Het gebied is namelijk in de winter skigebied. Tussen de middag een vette hap en snel weer verder. Er zijn hele groepen met kinderen hier die op Summercamp zijn. Een beter vermaak voor de dag kun je je volgens mij niet wensen.

Toen was ik ook aan de beurt. Samen met Koen ging ik een glijbaan af op een waterband waar je met 2 personen in kon. Deze was helemaal gesloten en donker, dus zag je niet waar je heen ging. Wel heel cool! Toen nog een keer, maar dan allebei onze eigen band. Nu moest ik van hem mee van een andere glijbaan, Viper genaamd. Ik huiverde al even en toen ik naar beneden gleed en per ongeluk mijn mond opende klokte het water binnen. Nooit meer, dacht ik! Daarna met beide jongens van een glijbaan af in een rond bootje en nog lekker dobberen met Daan in een stroompje. Marloes en Anouk waren ondertussen in een glijbaan geweest waar het aan het eind leek alsof je door het toilet werd gespoeld, super cool volgens hen! Rick is al weer een stuk gevorderd in zijn boek.

We hebben ons een dag lang heerlijk vermaakt.

Nu zitten we in ons hotelletje en hebben net 2 large pizza's gedeeld als avond eten. We kregen deze met ons zesjes niet eens op.

Morgen weer verder.......

Reacties

Reacties

Cora en Wim

Hoi kids,
Wat een gave verhalen hebben jullie iedere dag weer. We genieten met jullie mee, en kijken weer uit naar de volgende afleveringen. Ook de foto's maken alles nog veel leuker. Nog veel plezier de komende dagen.
Doeiiii!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!