Dag 7: O'Hara Airport en aankomst LA

Daar zitten we weer, maar nu in Chicago. Over 3 uur gaat onze vlucht naar LA. We hadden in de vlucht hier naar toe upgradet stoelen, geweldig en geen dollar extra betaald. We hadden extra beenruimte en kregen een blikje drinken tijdens de vlucht.

We zijn in ieder geval al 1 tijdzone opgeschoten nog 2 te gaan. We zitten alvast bij de goede gate, zodat we het vliegtuig niet zullen missen. Onze koffers zijn al bijna in LA, zij wel. Als het allemaal goed loopt zijn we straks weer samen. Nu eerst het hotel maar bellen dat we laat gaan aankomen (11.00PM landen we) en het verhuurbedrijf van de auto.

To be continued......

Na een vlucht van bijna 4 uur zijn we eindelijk in LA. Na het verlaten van het vliegtuig op zoek naar onze koffers. Deze stonden in de hal al keurig op ons te wachten, dus konden we gelijk door naar het autoverhuurbedrijf. Ook hier verliep het als en trein en nu zijn we net op onze kamers van het hotel. Het is hier nu bijna 01.00AM, nog even wat drinken en dan lekker slapen. Morgen weer vroeg op om LA te zien bij daglicht.

Welterusten!

wim en cora

Wat fijn dat jullie uiteindelijk, wel wat later, in LA zijn aangekomen.
Nu maar weer verder genieten van al het moois wat jullie nog te wachten staat.

Jackie

Hee Liza, ik zit hier op het werk jullie verhalen te lezen, erg leuk! Het klinkt alsof jullie het erg naar jullie zin hebben :p. Veel plezier!