Dag 14 : Trip op de Colorado rivier

Vandaag vroeg uit de veren, want we moesten ons om 8.15 uur melden voor de boottocht die we gingen maken. Allemaal werden we in zwemvesten gehesen en stapten we in een oude roze schoolbus die ons naar het beginpunt zou brengen. Daar stapten we in een grote blauwe rubberboot samen met nog een gezin en onze gids. Van begin tot eind een geweldige tour. Er waren een aantal stroomversnellingen en omdat het dit jaar veel gesneeuwd heeft treffen we het en is er zelfs een in de catagorie 3+. Normaliter is al het smeltwater al bijna beneden en dobbert het bootje de rivier af. Onze tocht duurt is in totaal 14 miles en gaat gepaard met een aantal beste watergevechten met andere boten. Zelfs kun je af en toe zwemmen in het toch wel wat koude water. Marloes is de die hard van ons en gaat keer op keer het water in. Tussen de middag lunchen we met de hele groep op een strandje en eind van de middag weer met de schoolbus terug.

Geen lang verhaal vandaag en weinig foto's, maar voor ons een geweldige dag!

Cecile

Wat klinkt dit leuk, ik ben jaloers ;)!

myra

Koen en Marloes GEFELICITEERD met jullie verjaardag.
Wat maken jullie allemaal leuke dingen mee.
De laatste week nog veel plezier.
Liefs Myra en Siepie.

Huib

Koen, gefeliciteerd met je 17e verjaardag. Ik hoop dat jullie een leuke tijd hebben in Utah. Groeten!

Huib

Marloes, gefeliciteerd met je 14e verjaardag. Wordt het vandaag nog gevierd? Groetjes.

John

Hoi Rick liza en kids.
Wij zijn net terug van vakantie ik heb heel even gelezen en ben bij dag 5 maar het klinkt wel erg leuk wat jullie doen hoor vanavond lees ik weer verder veel plezier nog en groetjes van uit een heel regenachtig IJsselstein.