Dag 15 Moab - Bryce Canyon NP

Weer een reisdag vandaag. Vanmorgen bij het ontbijt was er een hele groep orthodoxe joden in het hotel. Buiten stond een hele groep vrouwen uit hun bijbel te lezen en te bidden tegen de muur van het motel. Een heel apart gezicht. Onderweg veranderde het landschap menigmaal, elke keer als je een berg over bent, kom je in weer groen landschap terecht. Op de snelweg haalde we op een gegeven ogenblik een auto in en daarin zat een man die al snel de stempel kreeg van wat we deze vakantie als opmerking hebben. That is a whole lot of ass! Nou deze paste nog net achter het stuur! De populatie grote konten is hier in het westen toch wel een stuk groter dan in het oosten hebben we geconstateerd. Toen we de snelweg af gingen richting Bryce Canyon kwamen we weer in een schitterende omgeving terecht, heel anders dan dat we net nog zagen. Bomen en een krabbelend riviertje.

Eenmaal bij het National Park aangekomen eerst maar even de camping gezocht. Eenmaal daar hoefde we ons niet te melden, maar konden direct naar onze plek. Daar stond een paal met een kaartje met onze naam er op. Niet besproken plekken kon je namelijk gewoon innemen en een dan een envelopje met geld erin in een melkbus stoppen. We staan op een prima plek en hebben de tentjes onder de bomen gezet. We hebben net genoten van een barbecue en houden ons nu warm bij een vuurtje. Er leven hier ook verschillende wilde dieren, we hebben al groepje pronghorns gezien (lijkt op een antilope), eekhoorntjes (chipmunks) en een prairie dog.

Zo lekker ons nestje in en morgen op tijd er weer uit.