Dag 19 : Zion NP - Las Vegas

Vanmorgen in een rap tempo alles gepakt en onderweg wat ontbeten. Nu op naar Las Vegas. Een route van weer aardig wat miles door de desert. Vanuit het niets zie je dan ineens midden in de woestijn een stad liggen met allerlei hoge gebouwen, daar is het! Ons hotel Circus Circus ligt aan het begin van The Strip (een lange weg waar allerlei hotels aan liggen). Het ziet er gigantisch uit, wat een enorm gebouw. Hier heeft Anouk 3 kwart jaar naar uitgekeken, het hotel met een pretpark binnenin. Eenmaal binnen zie je eerst alleen maar een enorme mensenmassa, het lijkt wel een mierennest. Waar zijn mijn boompjes en de natuur, de rust.....

Alvast checken we in en begeven ons dan naar het inpandige pretpark. We kopen kaartjes voor de kinderen en die kunnen zich nu even 2 uurtjes zonder ons vermaken. Even tijd voor een bakkie en dan opzoek naar onze koters. Die vermaken zich prima. Koen en Daan staan aan een machine met Guitarhero en Marloes en Anouk hebben al een aantal attracties uitgeprobeerd. We spreken om 14.00 uur af in de lobby en kunnen dan naar onze kamers. Lekker even douchen, daar waren we wel aan toe!

Nadat iedereen klaar is gaan we ons op de strip begeven. We hebben van mensen een tip gekregen om een buskaartje te kopen, hiermee kun je 24 uur de strip op en neer. Daan had uitgezocht waar het Hardrock café zat en daar gingen we. Gigantisch zoals alles er uit ziet! We hebben heerlijk weer eens een burger naar binnen zitten werken en ondertussen allerlei hebbedingetjes van artiesten bekeken en muziek geluisterd. Ondertussen was het al aardig gaan schemeren en toen we buiten kwamen was er al veel verlicht buiten. Het ene hotel is nog mooier en groter dan de ander. Straatartiesten zorgen voor vermaak en bij Bellagio bekijken we een gigantisch mooie show met fonteinen. Het water knalt er letterlijk uit. Toen op naar Caesars Palace, die moesten we ook van binnen zien. Hier is de film Hangover opgenomen en buiten herken je al het een en ander. Het is denk ik het grootste hotel dat aan de strip staat. Terug in het hotel gaat Rick nog even met Anouk het attractiepark in en ze komen nat terug. Hi hi, lekker in de Splash nog even goed nat geworden. Daarna kijken Rick en ik nog even of we een gokje kunnen wagen, maar we besluiten geen geld in die afschuwelijke apparaten te gooien.

Moe van weer een super leuke dag gaan we nu lekker slapen.