Dag 1: Op weg naar Miami

Hier zitten we dan, te wachten op Schiphol bij de gate. We zijn net door de bodyscan geweest. Liza werd er weer uitgepikt en de schoenen moesten uit en apart door de scanner heen. Vanmorgen door de sneeuw naar het busstation. Daar aangekomen was de bus kapot. Gelukkig kwam er snel een andere bus, die het wel deed, waarmee we naar Schiphol zijn gereden. Nadat we de koffers hebben afgeleverd en ingecheckt waren, hebben we een warme chocolademelk en koffie gedronken bij Starbucks, om alvast in de stemming te komen.

We hebben heel veel zin in deze reis. Nog even en dan mogen we het vliegtuig in. Tot later.....

Een aantal uur later.......

We zitten nog steeds op schiphol. We waren gereed en gingen richting de startbaan. We maakten vaart en toen.................. remden we weer af. Een waarschuwingslampje was gaan branden in de cockpit en we moesten weer terug. Eerst hebben we bij de gate een uur in het vliegtuig doorgebracht. De technische dienst is hard op zoek naar de oorzaak. Na een uur mochten we het vliegtuig verlaten en kregen we een dinerbon mee. Om 16.30 uur kunnen we ons weer melden bij de gate en horen we meer...............

Hopelijk vertrekken we nog wel vandaag, het is maar goed dat we terug gaan in de tijd.......