Dag 3 : Op naar Tampa

In ons eerste schema hadden we in Blue Spring State Park gezeten, maar door de vertraging hebben we deze moeten skippen. Wel erg jammer, we hadden graag de zeekoeien in die lagune gezien. Maar ja het is niet anders.

We waren vroeg wakker, dus lekker opgefrist onder de douche en toen naar het ontbijt. Toen uitgecheckt en op zoek naar de Walmart voor een koelbox en wat versnaperingen. Ook moesten we langs bij de winkel waar ze turnpakjes verkochten om voor Anouk wat mee te nemen. Toen dat gelukt was konden we op weg naar Tampa. We hadden besloten om die kant op te gaan, zodat we morgenochtend niet zo ver hoeven te rijden naar het Myakka River State Park. Onderweg hebben we bij de Subway een broodje gehaald en besloten deze buiten op te eten, in de zon. We stapten de auto in en volgden de aanwijzingen naar een picknickplaats. Verrassend een heel mooi stekkie aan het water. Aan de overkant zagen we een soort natuurparkje en na het nuttigen van ons broodje besloten we te kijken of we daar konden komen. We staken de sluis over en na wat aanwijzingen van een aardige dame hebben we 2 trails gewandeld. We zagen o.a. een schildpad en een heleboel mooie vlinders.

Daarna ons boeltje weer verzameld en vervolgden de reis.

We hebben onderweg besloten om naar Clearwater te rijden aan de kust. We kwamen hier begin van de avond aan en hebben een motel gevonden aan de boulevard. De spullen neergezet en toen op zoek naar wat te eten. Deze plaats heeft echt een vakantie (Caribische) uitstraling , verrassend leuk!

Morgenochtend willen we de pier die we in het donker zagen op lopen en dan weer door.

Wordt vervolgt...................................