Dag 1 Brussel – NewYork – Pittsburgh – Youngstown

Hoera! Eindelijk is het zo ver, we gaan weer onderweg. Om 05.15 uur hebben we Koen en de beestjes gedag geknuffeld en zijn we met z'n vijfjes in de auto gestapt richting Brussel.

Het ritje ging zonder oponthoud en rond 07.00 uur reden we de parkeergarage van het vliegveld Zaventem binnen. Het inchecken ging super snel en voor we het wisten waren we door de security. Anouk haar wens kwam uit, want haar alarm ging af en ze mocht worden gefouilleerd. Vlak voor de gate nog door de paspoortcontrole en voor we het wisten zaten we in het vliegtuig.

De vlucht liep gesmeerd en op tijd landde we op JFK airport. Toen daar weer door de security (heel handig als je een kaartje hebt om het proces te versnellen) en toen kwamen de koffers al voorbij op de bagageband. We konden ze weer inleveren in de zelfde hal bij een balie voor connected flights en wandelend gingen we naar de volgende terminal om met Delta door te vliegen naar Pittsburgh.

Deze hal, speciaal voor vluchten van Delta, was een chaos. Een lange rij voor de security en zeer druk hierna. Ondertussen was ook onze vlucht al verschoven van 16.00 naar 16.55 uur, wat later nog verschoof deze naar 17.20 en uiteindelijk konden we om ongeveer 18.00 uur boarden. Na ongeveer 3 kwartier taxiën gingen we toch nog de lucht in goddank. En uiteindelijk waren we rond 20.00 uur in Pittsburgh. Toen de koffers weer ophalen en de auto en nog een uurtje sturen naar Youngstown. Eindelijk waren we er, het was een lange dag.