Dag 2 Daan Jarig en Op naar Cleveland

Na een lekker nachtje slapen zaten we rond 8 uur aan het ontbijt. Toast met scrambled eggs en make your own waffels smaakten prima en toen uitchecken en op weg. Verder natuurlijk Daan allemaal even omhelst en gefeliciteerd.

Het autoritje verliep gesmeerd en iets meer dan een uurtje later zette we de auto op de parkeerplaats vlak bij de 'Rock and Roll Hall of Fame'. Buiten stonden al allemaal gitaren waar we net als vele anderen mee op de foto zijn gegaan.

Een erg leuk en verrassend museum als je van muziek houdt. Allerlei attributen (zoals gitaren, kleding en handgeschreven songteksten) van diverse artiesten staan hier tentoon gespreid en over 6 verdiepingen kijk je je ogen uit. Elvis, Simon and Garfunkel, Pink Floyd, ze zijn er allemaal.

Na een aantal uren hier zoet te zijn geweest zijn we gaan lopen op zoek naar het Hard Rock Cafe, want daar zouden we gaan eten. Het was een aardige wandeling waarbij we door het centrum Cleveland liepen. Niet echt een mooie stad, behoorlijk grauw en grijs en weinig uitstraling.

Heerlijk genoten van onze Angusburger en de serveerster met 'Cool' haar. Nog even een rondje langs alle dingen aan de muur en toen weer op pad richting de auto en het motel. Daar zitten we nu, en de meiden hebben net even genoten van het bijbehorende zwembad.

Morgen wordt het een dag met veel G-krachten, Cedar Point (een achtbanen pretpark) staat op het programma.

Welterusten!