Dag 3 Pretpark gezocht voor watjes!

Vanmorgen ons weer vol gestopt met een ontbijtje, even geskyped met Koen en toen in de auto richting Cedar Point. Dit is een pretpark vol achtbanen op een uurtje rijden afstand.

Nou dat uurtje werd iets langer. Zo'n 20 km voor het pretpark kwamen we al in de file terecht, we waren niet de enige die plannen hadden gemaakt die kant op. Dit samen met wat Road work kwamen we iets later aan op de plaats van bestemming.

De auto op de parkeerplaats gezet en richting de ingang. Een park zo groot als de efteling, maar dan met heel veel achtbanen. De Python is echt een eitje bij wat ze hier allemaal hebben.

Vanwege de drukte ook lange wachtrijen, dus voor een eerste atractie maar gewoon achteraan gesloten bij een achtbaan die wel ardig leek om mee te beginnen. Niet over de kop, dus kom maar op! Nou dat ging vet hard! Stuiterend zaten we het bakje en de meeste van ons waren weer blij dat het voorbij was. Toen maar besloten om achteraan in het park te beginnen, omdat de wachtrijen bij sommige banen al wel 2 uur was. Marloes en Anouk waagde zich in een waterbaan, terwijl Rick, Daan en Liza zich aan de kant verbaasden over het feit dat de bankjes wel heel veel gewicht kunnen hebben in dit park. Er zat een stel, samen zeker meer dan 300 kg, op een bankje dat helemaal doorboog toen zij hierop plaatsnamen.

Het gehalte grote konten is hier trouwens wel redelijk groot.

Om ons heen kijken realiseerde we ons dat wij (behalve Anouk) toch best watjes zijn. De meeste achtbanen zijn zo hoog, dat geen van ons zich er in wil wagen. Dan vertoond Rick stoer gedrag en beloofd Anouk samen met haar in een atractie te gaan waarbij je in een rij met stoeltjes om een paal heen naar boven wordt afgeschoten. Wonder boven wondervind hij het nog leuk ook, net als Marloes en Anouk. Daarna toch nog in een achtbaan geweest en de jongste 2 dames in een super stoere.

Rond half 7 besluiten we dat het mooi is geweest en rijden terug richting motel, waarna we ook nog snel een hapje hebben gegeten. Nu nog even relaxen achter de TV en straks weer lekker de luikjes dicht.

xxx

Myra

Hoi lieverds. Ik vind jullie geen watjes hoor,want ik vind de python al te eng.
Fijn dat jullie het weer zo fijn hebben.
Ik kijk weer uit naar het volgende verhaal.
Liefs Myra.

Sander Pronk

Dit pretpark staat op mijn to-do list ;-)
Veel plezier nog
Groetjes,