Dag 4 Cleveland – Niagara Falls

Vandaag weer een reisdag voor de boeg. Alle spullen hebben we verzameld en na het ontbijt vertrekken we in de richting van de bekende watervallen.

Halverwege maken we een stop bij de Walmart om alvast wat attributen in te slaan voor het kamperen. De tent, luchtbedden en slaapzakken hebben we in de koffer mee genomen, de rest (zoals een koelbox) moet nog worden aangeschaft. De Walmart in Erie blijkt niet alles in huis te hebben wat we zoeken, dus we nemen een aantal dingen mee en lunchen alvast. Bij de camping in de buurt is ook een Walmart, dus we gaan daar proberen om het missende aan te vullen.

In de buurt van Buffalo zien we een donkere lucht hangen en de weersvoorspelling voor de avond was Thunderstorms, als het maar droog is als we de tent op moeten zetten....

Bij de camping aangekomen, regent het inderdaad, dus we checken in en gaan daarna op zoek naar de Walmart. Gevonden, maar ook hier niet de koelbox die we zoeken. Dus nog maar een superstore verder, maar ook hier niet. Terug naar de Walmart en maar genoegen nemen met de enige die er nog stond. Hij is groot genoeg, dus het moet maar. We besluiten alvast te dineren bij Dennys, zodat we daarna niet meer weg hoeven. Ondertussen is het even droog en voor het weer begint te regenen hebben we alles gereed. Daarna nog een potje kaarten in de voortent en dan de luikje dicht.

Welterusten xxx