Dag 6 Niagara Falls – Letchworth State Park - Stony Brook State Park

Eerst de tent weer ingepakt, daarna ontbeten en we gingen weer on the road, op weg naar Letch Worth State Park. Dit gebied wordt de Grand Canyon of the East genoemd, dus we zijn benieuwd. Voor Marloes hadden we die morgen nog even reistabletjes gehaald en dat was maar goed ook. Via een 'alternatieve' route vol met weggetjes die omhoog en omlaag gingen kwamen we bij de ingang van het park. Veel bochtjes volgden daarna en dat werd Marloes toch te veel (ondanks de tabletjes). Rick en zij ruilden van plek in de auto en wij vervolgden de route naar de watervallen. Onderweg stopten we nog even bij een uitkijkpunt, maar de beauty van de Grand Canyon konden we hier niet terug vinden. We hebben een stukje gewandeld over de route langs de upper en middle falls en zijn toen hebben we onze reis voortgezet naar onze volgende slaapplaats, Stony Brook State Park.

We komen aan in een mooi bos en we hebben een kampeerplek aan het water. Een super mooi en grote plek! Anouk, Marloes en Daan zakken gelijk het heuveltje af naar het riviertje en beginnen gelijk steentje te werpen. We zetten de tent op en genieten ‘savonds van een barbecue en een houtvuurtje. Daarna nog wat potjes pesten en dan lekker slapen.