Dag 9 Watertown – Macomb State Park

Vandaag hebben we weer een reisdag voor de boeg.

Omdat we pas om 12 uur uit de kamer hoeven te zijn, slapen we een beetje uit. We ontbijten bij een tentje naast het hotel, waar Anouk, Marloes en Liza zich verkijken op een 'all you can eat hotcakes'. Een portie is al te veel om op te krijgen! Daarna duiken Marloes en Anouk nog even het zwembad in bij het hotel en dan is het uit met de pret en de auto in.

De route onderweg gaat door veel dorpjes, wel hele mooie grote huizen staan hier! Veel afwisseling van het landschap is er niet. Na 2,5 uur kunnen we eindelijk in een wat grotere plaats op een parkeerplaats stoppen en smeren een broodje voor de lunch.

We zetten de reis voort en komen na een bezoek aan de Walmart eind van de middag op de camping aan. Wederom hebben we een mooie super grote plek tussen de bomen in het bos. De tent staat snel en binnen no time liggen ook de luchtbedden en de slaapzakken op z'n plek.

's Avonds genieten we heerlijk van een BBQ en daarna een haardvuurtje.