Dag 11 - Macomb State Park – Crawford Notch

Vandaag een reisdag, 1 van de langste reisdagen van deze vakantie. De reis gaat van Macomb State Park, in de staat New York even ten noorden van Lake Placid, vlak onder de Canadese grens, dwars door de staat Vermont naar Crawford Notch. Dit ligt midden in de White Mountains, een groot natuurgebied in de staat New Hamshire. Onderweg zijn we gestopt bij een bekend fastfood restaurant met wifi, waar we onze verhalen, foto's en video op het internet hebben gezet. Onderweg nog even wat boodschappen gedaan en aan het einde van de middag kwamen we op de camping aan. Na de instructies van de campingleiding, zijn we gereden naar onze plaats. We kunnen niet met de auto bij de plaats komen en moeten dus het laatste stuk lopen. Onze plaats is werkelijk schitterend. Aan een rivier, midden in de natuur is er een kleine doorgang tussen de bomen door naar onze plaats. Hier staat een picknick tafel en een vuurplaats. Dit is 1 van de mooiste plaatsen die we tot nu toe gehad hebben. De tent stond weer supersnel en voordat alle slaapplaatsen klaar waren, was het vuurtje al gemaakt. Na een drankje hebben we heerlijk gegeten en daarna het vuurtje verder opgestookt tot een kampvuur. Nog even wat spelletjes gedaan en daarna lekker slapen.