Dag 8: LA en Hollywood

Vandaag stond Hollywood op het programma. Op tijd van het hotel weg gereden, maar voor we het wisten belandde we in de file op de Freeway. Die drukte hadden in de nacht ook al meegemaakt, maar die hadden we aan de 4th of July gekoppeld. Kennelijk is het hier altijd druk.

Daar waren we dan in Hollywood en nu op zoek naar de Walk of Fame. Voor we het eigenlijk wisten stonden we er al op. Over een heel gebied waren er op de voetpaden sterren met namen van bekende mensen. Verder was er eigenlijk niet veel aan te zien en al snel waren we het met elkaar eens, de letters Hollywood op die berg moesten op de kiek en dan verder naar Beverly Hills.

Het duurde even voor we een plek hadden gevonden waar we de foto konden maken zonder dat er elektriciteitskabels doorheen liepen. Maar we hebben hem!

Toen door Beverly Hills gereden en dit gebied was een stuk aantrekkelijker dan Hollywood. Nog een stuk daarna door Los Angeles gereden (zelfs een klein stukje route 66) en toen weer terug naar het hotel. Onderweg reden we langs een grote Walmart en besloten daar te stoppen om alvast de laatste spullen voor het kamperen aan te schaffen. Terug in het hotel gingen Marloes en Anouk nog even zwemmen terwijl Rick en ik zorgde dat we met koffers met schone kleren morgen weer op pad kunnen.