Dag 8 Cayuga State Park – Watertown

Vandaag een dag van veranderingen.

Vannacht was een nachtje van weinig slaap. Gisteren bij de garage hadden we al gezien dat er een regenfront met onweer onze kant op kwam. Nou dat hebben we geweten. Vanaf een uur of 1 's nachts begon het met regen en tussen 3 en 5 uur kwamen er onweersbuien over. Uiteindelijk betekende dat, dat Daan bij ons in de slaapcabine belandde (hij lag al die tijd in de voortent omdat 5 luchtbedden naast elkaar net niet paste). Het tentdoek bij de voortent begon lichte lekkage te vertonen en stond een klein beetje water in de voortent. Dus alles verplaatst naar de slaapcabine (behalve het luchtbed) en lekker knus met z'n vijven op 4 luchtbedden. Na een behoorlijke knal was ook Anouk wakker en daarna was het bij verschillende flitsen tellen hoever het onweer bij ons vandaan was. Marloes heeft heerlijk door alles heen geslapen.

's Morgens scheen het zonnetje en hebben we de tent gelukkig kunnen laten drogen en daarna inpakken. Na het ontbijt gingen we weer op pad. Toch waren we niet helemaal gerust op de weersvoorspelling. Na een kwartiertje besloten we bij een grote parkeerplaats met eetgelegenheden en Wi-fi te kijken hoe het weer er vandaag en morgen uit zou gaan zien. We zagen het niet zitten om weer zo'n nachtje te moeten doorstaan. Na te hebben gezien dat er vandaag nog een hoop regen zou vallen, besloten we de camping van vannacht te ruilen voor een motel ergens in de buurt. Na vannacht moet het allemaal weer beter worden.

Rond half 3 waren we bij het motel en hebben heerlijk gedoucht en leek het ons een geschikt moment om met de vuile was naar de wasserette te gaan. Zitten de koffers tenminste weer vol met schone kleding.

Het verblijf in dit motel wordt door ons allemaal als heerlijk ervaren, zeker als we naar buiten kijken en het constant zien regenen. Op televisie was net te zien dat er een Tornado-waarschuwing was afgegeven bij Cayuga, maar goed dat we er niet een dagje langer zaten!

Morgen hopen we weer op zon!

Cora en Wim

We genieten weer van al jullie verhalen en belevenissen. Ook veel mooie foto's.
Groetjes en xxx

Koen

Zozo, leuke dingen allemaal zeg!
Hier zijn ook veeeeeeel veranderingen hihi.
Guus is begonnen met jagen, want hij kwam hier namelijk gisteren met een dode muis aanzetten. Ook kan hij in de nacht buiten blijven. Wordt het dan echt een normale kat......? Heeeel veel liefs vanuit het thuisfront!

Myra

Ik vind dat jullie weer allemaal leuke en spannende dingen doen. Ook de natuur is weer prachtig.
Ik kijk weer uit naar jullie volgende verhalen en foto's.
Liefs Myra